Coca-Cola Helenic
Menu
Dezvoltare profesionala

Dezvoltare profesionala

Afacerea Coca-Cola HBC Romania poate creste doar impreuna cu echipa noastra, de aceea investitia in dezvoltarea profesionala a fiecarui membru face parte din strategia noastra de business pe termen lung.

Un job la Coca-Cola HBC nu este doar un job, ci o cariera sub semnul excelentei. Ne-am castigat in timp reputatia de „scoala de management”, „exportand” in structurile Coca-Cola HBC din intreaga lume peste 50 de manageri in pozitii de middle si top management. De asemenea, numerosi manageri de top din mari companii romanesti si multinationale si-au inceput cariera in Coca-Cola HBC.

Un job la Coca-Cola HBC inseamna totodata recunoasterea competentelor si oportunitati de crestere. Astfel, am conceput programe speciale care sa ajute angajatii sa isi dezvolte la maximum abilitatile, si sa isi gestioneze si dezvolte cariera in cadrul companiei noastre.

 

Perioada de induction pentru noii angajati (cunoasterea companiei)

Un angajat nou in Coca-Cola HBC petrece in prima luna circa 10 zile pentru a cunoaste compania: cursuri de orientare si integrare in companie, cursuri de dezvoltare a anumitor competente tehnice, consiliere si feedback, etc.

Perioada de induction este diferita in functie de pozitia ocupata, insa pentru fiecare nou angajat Coca-Cola HBC Romania se vor parcurge urmatoarele etape:

  1. Prezentare companie: Se organizeaza lunar pentru angajatii noi. In cadrul prezentarii, noii angajati sunt familiarizati cu istoria Coca-Cola HBC Romania, organigrama, directia de business, brandurile Coca-Cola.
  2. Vizita de piata: In functie de pozitie, majoritatea angajatilor noi participa la o vizita in piata impreuna cu un reprezentant al departamentului de vanzari pentru a vedea cum se desfasoara munca de teren. In cadrul acestei vizite, noii angajati pot observa felul in care se gestioneaza relatia cu clientii Coca-Cola HBC Romania, cum se preiau comenzile, care sunt tehnicile de mercantizare, etc.
  3. Vizita de fabrica: Pentru a avea o imagine de ansamblu asupra intregii organizatii se poate organiza si vizita zonei de productie. In cadrul unei vizite de fabrica (Ploiesti, Timisoara sau Vatra Dornei), noii angajati pot vedea cum se produc bauturile pe care Coca-Cola HBC Romania le comercializeaza.
  4. Discutii cu managerul direct despre rolul noului angajat: Pentru a-si intelege cat mai bine rolul, managerul noului angajat il va implica in discutii referitoare la responsabilitatile sale in cadrul organizatiei.
  5. Discutii cu echipa si cu persoanele din alte departamente cu care noul angajat va colabora.
  6. Parcurgerea unor cursuri interne de Conformitate si Politica Anti-Mita si de Conduita in Afaceri si Health&Safety.

 

Training si dezvoltare

Indiferent de departament, fiecare angajat poate alege, in functie de pozitia sa in companie, din cele peste 30 de programe de training, sustinute de departamentul intern de training sau de unele dintre cele mai prestigioase companii de profil din piata. Programele de training si dezvoltare sunt imbunatatite in mod continuu, astfel incat, fiecare membru al echipei noastre sa beneficieze de suport in dezvoltarea carierei.

Fiecare persoana este incurajata sa se preocupe continuu de dezvoltarea sa, si sa identifice impreuna cu managerul sau care sunt punctele forte si care sunt oportunitatile de crestere, astfel incat sa aiba o evolutie continua si o crestere a competentelor si capabilitatilor.

In echipa Coca-Cola HBC Romania exista Coaches certificati cu care se pot organiza sesiuni formale sau informale de dezvoltare, pe langa relatia zilnica de mentoring pe care o incurajam atat cu managerul direct, cat si cu alti membri ai echipei.

In 2015, compania noastra a investit 42.552,65 de ore de training, ceea ce inseamna 7.248 de zile de lucru.

 

Evaluarea performantei

In cadrul procesului de Performance Management & Development fiecare angajat este evaluat pentru performanta sa comparativ cu obiectivele stabilite la inceputul anului. Evaluarile au loc o data pe an.

 

Talent – Programe de dezvoltare accelerata

Pentru identificarea talentelor in cadrul organizatiei si sprijinirea lor am creat programele de dezvoltare accelerata “Fast Forward”. Acestea se adreseaza in principal managerilor si potentialilor manageri. Programele ii ajuta pe participanti sa dobandeasca competente specifice urmatorului nivel de leadership: Fast Forward 1 sustine trecerea de la Manage Self la Manager of Others si Fast Forward 2 sustine trecerea de la Manager of Others la Manager of Managers.