Coca-Cola Helenic
Menu
Relatii publice si comunicare

Relatii publice si comunicare

Cu ce ne ocupam?

Departamentul de Relatii Publice si Comunicare acopera trei mari arii: Comunicare corporativa, Relatii guvernamentale sau Relatii publice, si Comunitate. Obiectivul principal al departamentului este consolidarea reputatiei companiei, sustinand astfel cresterea companiei si obiectivele de marketing. In acest scop, actionam pe mai multe planuri, atingand diferite audiente importante pentru Coca-Cola HBC.

Relatiile Guvernamentale sau Relatiile Publice contribuie la conturarea unui mediu de afaceri favorabil, care sa sustina operatiunile companiei. De asemenea, una dintre directiile majore este implicarea in comunitate si dezvoltarea unei relatii cat mai bune cu toate comunitatile in care suntem prezenti, desfasurand proiecte relevante care raspund nevoilor acestora.

Prioritatile noastre sunt legate de managementul eficient al tuturor partilor implicate (stakeholders), de imbunatatirea reputatiei companiei, promovarea unui stil de viata sanatos si combaterea perceptiilor eronate legate de produsele noastre.

 

Implicare in comunitate

Anul 2015 ne-a adus o recunoastere importanta: Cea mai responsabila companie din Romania. Aceasta se datoreaza eforturilor sustinute ale companiei noastre pe drumul dezvoltarii sustenabile.

In anii care au trecut ne-am concentrat pe doua directii importante, protejarea mediului si conservarea resurselor de apa si promovarea unui stil de viata sanatos.

In ceea ce priveste mediul, ne-am concentrat pe protejarea resurselor si educarea comunitatilor in acest sens. Cu ajutorul partenerului nostru Asociatia Tasuleasa Social numai in 2015 au fost plantati 66.500 de puieti, iar 8500 de tineri, dintre care 115 colegi de-ai nostri, au fost implicati in proiecte educationale vizand protejarea mediului, a apei, turismul responsabil etc.

In 2015 am angrenat in miscare peste 50.566 de oameni prin proiectele nostre, multe dintre ele in colaborare cu Coca-Cola Romania: Happy Moves, Urbatlon, SETS (Si Eu Traiesc Sanatos) si SGIM (Suntem Generatia in Miscare). Happy Moves este un concept nou care, dovedind ca miscarea si distractia merg mana in mana, a convins participantii ca miscarea este fericire. Anul trecut in iunie, in Piata Universitatii din Bucuresti peste 16.000 de oameni au celebrat distractia prin miscare, ziua incheindu-se cu un concert si o sesiune de aerobic cu lumini fluorescente, in timp ce Crosul Carnaval Coca-Cola a strans la un loc 400 de alergatori in costume colorate. Proiectul, o initiativa comuna Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania, a mobilizat in total peste 30.000 de participanti din trei orase.  

Suntem mandri si constienti de puterea lui „impreuna”. Colegii nostri s-au implicat activ de-a lungul anilor trecuti in proiecte alaturi de parteneri din zona non-guvernamentala, participand voluntar intr-un numar de peste 700 in actiuni de plantare, curatare de rauri, maratoane si alte activitati sportive pentru cauze umanitare, donatii de Craciun pentru copii defavorizati si, nu in ultimul rand, in donarea de bauturi catre spitale in urma incendiului din clubul Colectiv (Bucuresti).