Coca-Cola Helenic
Menu
Marketing

Marketing

Cu ce ne ocupam?

Departamentul de Marketing dezvolta campanii si oferte care sa vina in intampinarea nevoilor clientilor si consumatorilor nostri. Departamentul include trei arii principale: AFB Marketing (Alcohol Free Beverages), Trade Marketing si Category & Market Insights.

Principalele activitati ale departamentului:

  • Cercetarea si analiza nevoilor, preferintelor, obiceiurilor de consum si profilului specific consumatorului;
  • Elaborarea, coordonarea si implementarea programelor de marketing ce cuprind obiective, strategii, tactici, actiuni specifice;
  • Gestionarea si controlul bugetelor alocate;
  • Monitorizarea rezultatelor programelor implementate si evaluarea impactului comparativ cu obiectivele setate;
  • Inovatia la nivel de produs, materiale de comunicare, prezenta in magazine, interactiunea cu consumatorul.

 

AFB Marketing 

Echipa de AFB (Alcohol Free Beverages) reprezinta punctul de contact dintre echipa interna de marketing si echipa The Coca-Cola Company (TCCC) din Romania.

TCCC detine brandurile si sunt consultati in toate activitatile de marketing pe care le derulam. De asemenea, implementeaza strategii de marketing mai ales in mediile de comunicare in masa, precum TV, panotaj stradal, radio, internet, retele de socializare.

In echipa de AFB implementam programe de marketing nationale, coordonam evenimente pentru publicul larg, gestionam bugete la nivel de marci si campanii in colaborare cu echipa interna de marketing si TCCC.

Activitatile cheie pe care le desfasuram:

  • Urmarirea evolutiei performantei la nivel de categorie de bauturi;
  • Gestionarea si comunicarea modificarilor/inovatiilor la nivel de eticheta, ambalaj;
  • Coordonarea lansarilor de produs, noi arome;
  • Coordonarea programelor nationale de marketing;
  • Gestionarea si controlul bugetelor la nivel de brand;
  • Agrearea planurilor de actiune la nivel de brand cu TCCC;
  • Coordonarea evenimentelor dedicate publicului larg;
  • Organizarea si implementarea actiunilor de sampling.

 

Trade Marketing

Studiile arata ca 70% din decizia de cumparare a unui produs alimentar este luata de cumparator in magazin. Pietele se schimba rapid, tot mai multi oameni iau mai multe decizii dintre mai multe optiuni, in mai multe magazine. Pentru a fi castigatori la raft este necesar sa oferim valoare brandurilor noastre prin crearea unor experiente diferite in interactiunea cu cumparatorul, iar echipa de Trade Marketing lucreaza in fiecare zi pentru a gasi solutii eficiente si originale. Echipa de Trade Marketing este structurata pe canale de piata si include si marketingul operational.

 

Category & Market Insights

In echipa Category & Market Insights analizam informatiile primite din piata, testam produse, evaluam rezultate cu scopul de a defini cele mai potrivite strategii pentru clienti, cumparatori, consumatori.

Printre activitatile pe care le desfasuram se numara: realizarea de cercetari si studii de piata, analiza informatiilor, definirea caracteristicilor produsului pentru a raspunde nevoilor variate ale consumatorilor, gestionarea produselor la raft, furnizarea si analiza rapoartelor de vanzari, optimizarea proceselor.