Coca-Cola Helenic
Menu
Comercial

Comercial

Cu ce ne ocupam?

Departamentul Comercial include sase arii principale: Field Sales (Comert Traditional), Key Accounts (Comert Modern), Customer Service & Cold Drink Operations, Capabilitati Comerciale, Vanzari Strategice si Horeca.

Departamentul Comercial este permanent in contact cu peste 70.000 de clienti din intreaga tara, astfel incat consumatorii nostri sa se poata bucura de o Coca-Cola rece in fiecare zi. Rolul acestui departament este de a adresa nevoile clientilor si ale consumatorilor nostri.

Suntem primii in piata deoarece lucram cu pasiune si atentie in toate ariile astfel:

  • Asiguram prezenta noastra pe sute de rute prin forta de vanzari din Field Sales;
  • Avem o colaborare stransa cu clientii nostri mari prin departamentul de Key Accounts;
  • Garantam servicii rapide si proactive pentru toti clientii nostri prin departamentul de Customer Service & Cold Drink Operations;
  • Suntem continuu preocupati de nivelul de pregatire si dezvoltare al oamenilor nostri prin departamentul de Capabilitati Comerciale;
  • Ne concentram eforturile pe dezvoltarea vanzarilor la nivel national si adaptarea la noi solutii de abordare a pietei cu ajutorul departamentului de Vanzari Strategice;
  • Ne preocupam de experienta consumatorilor nostri prin echipa de Horeca. 

 

Comert Modern

Piata de Comert Modern sau Modern Trade din Romania este atent monitorizata de catre cele doua echipe dedicate: Key Accounts Support Office si Key Accounts Operational. La randul ei, echipa de Key Accounts este formata din Key Accounts FC (Future Consumption – supermarketuri, hipermarketuri, etc.) si Key Accounts IC (Immediate Consumption – cinematografe, benzinarii, on the go).

 

Comert Traditional

Comertul Traditional sau Field Sales face parte din Departamentul Comercial, iar alaturi de Modern Trade, reprezinta forta de vanzari la nivel national a Coca-Cola HBC Romania.

Activitatile principale desfasurate de Fragmented Trade sunt: vanzare, mercantizare, implementare activitati de marketing, control credit in piata si executie.

 

Cum arata o zi de lucru in Field Sales?

In fiecare zi de luni, miercuri si vineri, la ora 8 dimineata dam startul sedintelor HGMM (Hellenic Good Morning Meeting), unde fiecare echipa de vanzari impreuna cu Sales Team Leaderul si Aria Sales Managerul discuta prioritatile saptamanii, indicatorii si planurile de actiune.

In fiecare dimineata, Business Developerii isi pregatesc ziua de vizita pentru clientii din ruta zilei respective. Pentru fiecare client abordarea este diferita, cu argumente personalizate care sa vina in intampinarea nevoilor sale.

Impreuna cu echipa de Marketing, ne intalnim lunar pentru a stabili prioritatile pe care mai apoi le implementam si executam in piata.