Coca-Cola Helenic
Menu
Blog Coca-Cola HBC
Coca-Cola HBC
2017-03-16 17:10:22
0
Cine se trezeste de dimineata, departe ajunge! Din culisele CCHBC, cu Denisa Bucur, Key Account Manager De la Management Trainee Program la Key Account Manager a fost doar un pas pentru Denisa Bucur, unul dintre cei mai pasionati si dedicati oameni pe care i-am intalnit pana acum. In randurile ce urmeaza ne povesteste despre importanta proiectului MTP in intelegerea companiei si proiectelor noastre.

Care e parcursul tau in CCH? Cand te-ai alaturat echipei?
M-am alaturat echipei Coca-Cola in septembrie 2014, prin programul Management Trainee, in departamentul Key Accounts. Aveam 23 de ani pe atunci si eram la inceput de cariera. Timp de 1 an si 3 luni am avut ocazia sa descopar “culisele” Coca-Cola HBC (oameni, echipe, departamente) si sa inteleg cum functioneaza lucrurile in compania cu brandul numarul 1 la nivel mondial.
In decembrie 2015 am acceptat provocarea rolului de Key Account Manager si astfel, sa ma ocup de relatia dintre un Client (Retailer) si CCH.

Cum arata o zi obisuita din viata ta la birou?
Sunt o persoana foarte matinala, ajung prima la birou (pana in ora 7), aprind luminile si ma apuc de treaba. Incep prin a-mi face lista de activitati pentru ziua in curs si imi stabilesc prioritatile pe care le rezolv pana in ora 9 cand se populeaza biroul. Apoi servesc micul dejun cu colegii si dupa acest mic rasfat, incepe cu adevarat “actiunea” – proiecte, intalniri interne, intalniri cu clientii, telefoane de la colegii din teren, prezentari, situatii punctuale, analize etc.
Din fericire, fiecare zi la birou este unica si asta imi place la nebunie. Pot face multe lucruri frumoase si diferite in fiecare zi.

Mergi si pe teren sau munca ta se desfasoara aproape exclusiv la birou?
Jobul meu presupune si munca de teren, atat in Bucuresti, cat si in tara. Merg in locatii cu colegii, discut cu directorii de magazine pentru a adresa si rezolva probleme locale si punctuale. Din pacate, nu de fiecare data am posibilitatea de a fi prezenta in piata asa cum mi-as dori, insa unul dintre obiectivele mele din acest an este sa ma implic mult mai mult in astfel de activitati. 

Ce iti place cel mai mult in ceea ce faci?
Nu cred ca am un singur lucru care sa imi placa cel mai mult. Pur si simplu iubesc ceea ce fac, iubesc echipa din care fac parte, imi place mult clientul de care ma ocup pentru ca este extrem de complex si nu imi da voie sa ma plictisesc – am parte de provocari in mod constant. Iubesc faptul ca in ultimii 2 ani am reusit sa fac multe lucruri pe care nu am crezut ca le voi putea face vreodata.
 
Se vede ca iti place ceea ce faci. Se poate spune ca ai capatat si niste fobii/obsesii legate de activitatea ta? Daca da, care sunt?
Fobiile erau un lucru inevitabil. Am deprins destul de multe as putea spune: cand vad promoteri la raft ii intreb detalii despre toate campaniile posibile, cand merg in mall-uri intru automat in hypermarketul de la parter sa vad cum „ne prezentam” in fata consumatorilor, intreb la casele de marcat despre promotiile Coca-Cola sau la raft despre unele produse pe care nu le vad disponibile.
Insa cel mai ciudat lucru pe care recunosc ca il mai fac uneori este sa ma opresc la raft sau in fata unei vitrine si sa studiez consumatorul in procesul de “cumparare” si apoi sa il intreb cum a luat decizia finala. E ciudat, dar e foarte util.

Iti faci cumparaturile doar de la Clientul cu care lucrezi in prezent?
Cu siguranta am inceput sa merg mai des in acele magazine, insa nu am o locatie preferata pentru cumparaturile personale. Incerc sa le variez cat de mult pot pentru a descoperi lucruri noi si specifice fiecarui retailer in parte.

Cand mergi pe strada, prin magazine, ce iti capteaza atentia?
Atunci cand intru intr-un magazin sunt atrasa involuntar de frigiderele Coca-Cola, le caut mereu cu privire si fac un scan rapid al produselor lipsa. Cand merg pe strada ma uit in primul rand la “accesoriile” pe care oamenii le au asupra lor (sticle de suc, apa, mancare) si derulez rapid posibilele motive pentru care ei au facut aceste alegeri.
Povesteste-ne o intamplare amuzanta din relatia cu Clientul de care te ocupi.

Am norocul sa lucrez cu un client la fel de matinal ca si mine. Astfel, majoritatea intalnirilor stabilite cu el se desfasoara dimineata.
Spre sfarsitul anului trecut am stabilit o intalnire pentru ora 7:30. Pentru ca imi place sa fiu mereu punctuala, pot spune ca in ziua respectiva am avut un exces de zel si am ajuns mai devreme. Din pacate, excesul de zel nu a functionat si in celalalt capat al firului, asa ca buyerul m-a sunat sa ma anunte ca va intarzia. Cireasa de pe tort a fost ca la receptia clientului, la acea ora, nu era nimeni (usi inchise, becuri stinse etc). Deci am reusit performanta de a aprinde becurile si la sediul Clientului.

Povesteste-ne cea mai mare realizare a ta de pana acum
Sunt multe lucruri pe care le-am realizat de cand am venit in Coca-Cola, insa cel mai important pentru mine a fost faptul ca am reusit sa transform abordarea clientului cu care lucrez, dintr-una tranzactionala in una de incredere si prietenie pe baza careia facem lucruri foarte frumoase.
Sunt de parere ca dincolo de toate lucrurile frumoase, grele, usoare pe care le facem zi de zi, cele mai importante sunt cele legate de oameni, ei fiind cei care ne raman in suflet.
Articole recente
Interviu Ionut Craciun, National Horeca Manager
“Cei care au curajul de a indrazni vor fi adevaratii invingatori” Pentru interviul din aceasta saptamana am facut un scurt popas in Bucuresti pent...
Patru noi Management Trainee fac parte din echipa Coca-Cola HBC
An de an, toamna aduce forte proaspete in echipa Coca-Cola HBC. Dupa ce au trecut cu succes prin numeroase etape de selectie, emotii si provocari, la inceputu...
Interviu Andrei Dulgheru, Area Sales Manager Bucuresti
Pentru interviul aceasta am poposit in Bucuresti pentru o noua expeditie de talente, in Departamentul de Sales :); Andrei Dulgheru (Area Sales Manager Bucuresti...
Interviu Ionela Maican, Supply Chain HR Business Partner
Astazi i-am ascultat cuminti povestea Ionelei Maican, Supply Chain HR Business Partner, o poveste ce a prins contur acum aproape 8 ani, mai exact in decembrie 2...
Program educational La TINEri este Puterea
Dezvoltarea tinerilor este una dintre directiile de sustenabilitate – parte din strategia noastra pe termen lung, la care contribuie o serie de programe ...
Interviu Alexandru Alin Coman, Production Shift Leader Ploiesti
Cum poti transforma o pasiune intr-o meserie? Aflam raspunsul in interviul de astazi cu Alexandru Alin Coman; ce presupune activitatea unui Production Shift Lea...
Interviu Diana Zaharia, Key Account Manager
10 roluri diferite ocupate in cadrul CCHBC, nenumarate prietenii, un singur om: astazi o cunoastem pe  Diana Zaharia - Key Account Manager, care ne poveste...
Interviu Terezia Anton, Microbiology Supervisor Dorna
Activitatea unui Microbiology Supervizor nu este nici pe departe legata strict de laborator, asa cum am putea fi tentati sa credem: descoperim astazi, alaturi d...
Interviu Bogdan Dragan, Reporting Specialist
Creativitate de iarna pentru luna lui Cuptor: pe Bogdan Dragan l-am cunoscut in luna februarie, cand am construit impreuna inima trimisa in Austria in semn de...
Interviu Alexandra Bode, Acting QA Manager
Ne intoarcem la Management Trainee Program pentru interviul de astazi: de pe 1 septembrie 2014 o avem alaturi pe Alexandra Bode in departamentul Asigurarea...
Tags
MTP
Dezvoltare
Cariera
Tineri
Coca-Cola HBC
Viitor
Trainee
Echipa
Oportunitati
Acorda un rating:
Trimite