Coca-Cola Helenic
Menu
Blog Coca-Cola HBC
Coca-Cola HBC
2017-03-16 17:10:22
0
Cine se trezeste de dimineata, departe ajunge! Din culisele CCHBC, cu Denisa Bucur, Key Account Manager De la Management Trainee Program la Key Account Manager a fost doar un pas pentru Denisa Bucur, unul dintre cei mai pasionati si dedicati oameni pe care i-am intalnit pana acum. In randurile ce urmeaza ne povesteste despre importanta proiectului MTP in intelegerea companiei si proiectelor noastre.

Care e parcursul tau in CCH? Cand te-ai alaturat echipei?
M-am alaturat echipei Coca-Cola in septembrie 2014, prin programul Management Trainee, in departamentul Key Accounts. Aveam 23 de ani pe atunci si eram la inceput de cariera. Timp de 1 an si 3 luni am avut ocazia sa descopar “culisele” Coca-Cola HBC (oameni, echipe, departamente) si sa inteleg cum functioneaza lucrurile in compania cu brandul numarul 1 la nivel mondial.
In decembrie 2015 am acceptat provocarea rolului de Key Account Manager si astfel, sa ma ocup de relatia dintre un Client (Retailer) si CCH.

Cum arata o zi obisuita din viata ta la birou?
Sunt o persoana foarte matinala, ajung prima la birou (pana in ora 7), aprind luminile si ma apuc de treaba. Incep prin a-mi face lista de activitati pentru ziua in curs si imi stabilesc prioritatile pe care le rezolv pana in ora 9 cand se populeaza biroul. Apoi servesc micul dejun cu colegii si dupa acest mic rasfat, incepe cu adevarat “actiunea” – proiecte, intalniri interne, intalniri cu clientii, telefoane de la colegii din teren, prezentari, situatii punctuale, analize etc.
Din fericire, fiecare zi la birou este unica si asta imi place la nebunie. Pot face multe lucruri frumoase si diferite in fiecare zi.

Mergi si pe teren sau munca ta se desfasoara aproape exclusiv la birou?
Jobul meu presupune si munca de teren, atat in Bucuresti, cat si in tara. Merg in locatii cu colegii, discut cu directorii de magazine pentru a adresa si rezolva probleme locale si punctuale. Din pacate, nu de fiecare data am posibilitatea de a fi prezenta in piata asa cum mi-as dori, insa unul dintre obiectivele mele din acest an este sa ma implic mult mai mult in astfel de activitati. 

Ce iti place cel mai mult in ceea ce faci?
Nu cred ca am un singur lucru care sa imi placa cel mai mult. Pur si simplu iubesc ceea ce fac, iubesc echipa din care fac parte, imi place mult clientul de care ma ocup pentru ca este extrem de complex si nu imi da voie sa ma plictisesc – am parte de provocari in mod constant. Iubesc faptul ca in ultimii 2 ani am reusit sa fac multe lucruri pe care nu am crezut ca le voi putea face vreodata.
 
Se vede ca iti place ceea ce faci. Se poate spune ca ai capatat si niste fobii/obsesii legate de activitatea ta? Daca da, care sunt?
Fobiile erau un lucru inevitabil. Am deprins destul de multe as putea spune: cand vad promoteri la raft ii intreb detalii despre toate campaniile posibile, cand merg in mall-uri intru automat in hypermarketul de la parter sa vad cum „ne prezentam” in fata consumatorilor, intreb la casele de marcat despre promotiile Coca-Cola sau la raft despre unele produse pe care nu le vad disponibile.
Insa cel mai ciudat lucru pe care recunosc ca il mai fac uneori este sa ma opresc la raft sau in fata unei vitrine si sa studiez consumatorul in procesul de “cumparare” si apoi sa il intreb cum a luat decizia finala. E ciudat, dar e foarte util.

Iti faci cumparaturile doar de la Clientul cu care lucrezi in prezent?
Cu siguranta am inceput sa merg mai des in acele magazine, insa nu am o locatie preferata pentru cumparaturile personale. Incerc sa le variez cat de mult pot pentru a descoperi lucruri noi si specifice fiecarui retailer in parte.

Cand mergi pe strada, prin magazine, ce iti capteaza atentia?
Atunci cand intru intr-un magazin sunt atrasa involuntar de frigiderele Coca-Cola, le caut mereu cu privire si fac un scan rapid al produselor lipsa. Cand merg pe strada ma uit in primul rand la “accesoriile” pe care oamenii le au asupra lor (sticle de suc, apa, mancare) si derulez rapid posibilele motive pentru care ei au facut aceste alegeri.
Povesteste-ne o intamplare amuzanta din relatia cu Clientul de care te ocupi.

Am norocul sa lucrez cu un client la fel de matinal ca si mine. Astfel, majoritatea intalnirilor stabilite cu el se desfasoara dimineata.
Spre sfarsitul anului trecut am stabilit o intalnire pentru ora 7:30. Pentru ca imi place sa fiu mereu punctuala, pot spune ca in ziua respectiva am avut un exces de zel si am ajuns mai devreme. Din pacate, excesul de zel nu a functionat si in celalalt capat al firului, asa ca buyerul m-a sunat sa ma anunte ca va intarzia. Cireasa de pe tort a fost ca la receptia clientului, la acea ora, nu era nimeni (usi inchise, becuri stinse etc). Deci am reusit performanta de a aprinde becurile si la sediul Clientului.

Povesteste-ne cea mai mare realizare a ta de pana acum
Sunt multe lucruri pe care le-am realizat de cand am venit in Coca-Cola, insa cel mai important pentru mine a fost faptul ca am reusit sa transform abordarea clientului cu care lucrez, dintr-una tranzactionala in una de incredere si prietenie pe baza careia facem lucruri foarte frumoase.
Sunt de parere ca dincolo de toate lucrurile frumoase, grele, usoare pe care le facem zi de zi, cele mai importante sunt cele legate de oameni, ei fiind cei care ne raman in suflet.
Articole recente
Interviu Stefan Parvu, Maintenance and spare parts Manager (Timisoara)
Pentru articolul de astazi am pregatit una dintre povestile scrise de-a lungul a 22 de ani de activitate; Stefan Parvu, a carui pasiune pentru colectionarea de ...
Cine se trezeste de dimineata, departe ajunge! Din culisele CCHBC, cu Denisa Bucur, Key Account Manager
De la Management Trainee Program la Key Account Manager a fost doar un pas pentru Denisa Bucur, unul dintre cei mai pasionati si dedicati oameni pe care i-am in...
Management Trainee sau Talents on board!....asta e intrebarea!
Tinerii entuziasti si talentati au la dispozitie doua programe in cadrul companiei noastre, pentru a-si afirma creativitatea si aspiratiile de cariera pe terme...
Iulian Hogas, Plant Engineer Dorna – Dimineata lucrez cu detalii tehnice, la prânz cu oamenii si seara cu cifre
Despre importanta proiectului Management Trainee si sfaturi pentru viitorii colegi ne povesteste si Iulian Hogas, Plant Engineer Dorna. Iulian demonstreza ca un...
George Margas , Key Account Management Trainee: Amintirile de neuitat se aduna foarte usor când lucrezi in Coca-Cola HBC
Sfarsit de februarie, 2016 – o perioada in care majoritatea sunt cu gandul la martisoare si ghiocei. Lucrurile se prezentau diferit pentru mine, intrucat ...
Bianca Ana Maria Ene, HR Trainee, despre drumul de la Intern in echipa de recrutare la HR Trainee
Coca-Cola HBC este locul in care am descoperit care este acel domeniu care ma incarca cu energie, in care imi pot aduce eu cel mai bine aportul si totodata este...
"Orice calatorie incepe cu primul pas": Andreea Mirela Brinceanu, KA Trainee
Cum ai decis sa te inscrii in MTP? Privind retrospectiv, decizia de a ma inscrie in programul de Management Trainee al Coca Cola HBC a fost una cat se poate de...
"Totul incepe cu un click...": Ioana -Noruca Siminiceanu, Commercial Excellence Trainee
Totul incepe cu un click…   Si cu momentul in care care am decis sa aplic la programul de Management Trainee, in cadrul companiei Coca-Cola. Dupa ...
Coca-Cola este ca o mare familie: Alexandru-Dumitru Nechita, Sales Trainee
POVESTEA LUI ALEXANDRU -DUMITRU NECHITA INCEPE IN ORASUL CELOR 7 COLINE: “Eram la Iasi la facultate si, ca orice tanar cu vise si sperante, doream sa imi...
Jurnal de intern: efervescenta din departamentul Marketing
Urmatoarele file virtuale din Jurnalul de intern stau sub semnul unei prietenii incepute cu luni in urma, in timpul Scolii de Business Coca-Cola HBC 2016. Elena...
Tags
MTP
Dezvoltare
Cariera
Tineri
Coca-Cola HBC
Viitor
Trainee
Echipa
Oportunitati
Acorda un rating:
Trimite